Bad BAD day!

Usch denna dagen kan knappast bli mer katastrof!!
Va hos läkaren men till typ ingen nytta...
Fick till mig att mitt mående inte går att "bota" med mediciner men de kan hjälpa tillfälligt..
Och detta tog dem 8 år att kläcka ur sig..
Varit förtvivlad i alla dessa år eftersom ingen medicin har funkat eller ngt.
Och först nu säger dom de.. EFTER jag gått igenom varenda jävla antidepp medicin som finns typ..
Fick inget nytt att sova på, och läkaraset tyckte jag som ta 2st atarax 3ggr/dag, alltså jag ska gå o vara trött o knappt kontaktbar dygnet runt.. TROR inte de asså!
Satt o grät och va i stor sätt nere på botten, då ger han mig ett recept på jävla antidepp (som jag inte ens vill ha) och säger ha de bra, hejdå.

Är det så man behandlar en människa som för en gångs skull öppnar sig, släpper muren och säger som det är..?

Om Antidepp bara är en "tillfällig" lösning så kan jag ju lika väl börja skära mig igen för de e en minst lika bra tillfällig lösning enligt mig. Men men... Kände mig så sviken så kunde inte ens fråga om de kunde göra en utredning på mig för o kolla om det verkligen inte finns ngt annat som kan orsaka mitt måeende..
Istället kollar de på papper som e mellan 8-4 år gamla o utgår från vad som står där... Skrattretande för fan..

Sen skulle jag iaf vidare till A6 efter de, då va de ngn jävla amatör som körde bussjäveln så han körde givetvis fel. Och skulle vända o köra tillbaka (rätt väg) Men istället så kan inte idioten köra buss så dragspelet på bussen låser sig och bussen kommer inte en meter..
Så de blev att GÅ tillbaka till råslätt o ta nästa buss till A6 istället.
Satt o fika lite o läste en sväng och sen gick jag vidare till sjukhuset.
Satt där o läste o vänta på min tur och till sist va de dax.
Gjorde jävla kontroller o tester, och GRATTIS till mig.. måste tillbringa en dag på sjukan för att gör fler tester för att se om min hjärna klarar att acceptera en operation till...
Så skulle få en kallelse.. MEN då kommer nästa problem.. OM jag blir beviljad en operation måste jag ha glasögon fram tills dess och då kan jag välja på att låna ett par FULA glasögon eller föra ljust tonade solglasögon o använda heeeela tiden med ditsatt prisma..
Så de kommer ju bli skitkul detta..

Allt blir ju fucking bara värra o värre...
Så detta har ju inte varit min dag alls.. E nere på botten nu, de känns verkligen..
Ingenting verkar kunna hjälpa mig..

De va verkligen bara detta som saknades.. Jag som ändå hade LIITE hopp om att de skulle bli bättre...
De va ju en nitlott som hette duga.. 

Aja skiter i detta nu.. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0