Ångesthelvete!

Blir fan inte klok på detta!!!
Ångesten bara stiger i styrka o all heeela tiden.. 
Är la ett under om jag e hel o levande till på tisdag.
Undrar hur mkt smärta o skit man kan ta innan man klappar ihop..?

Sitter o ruttnar bort i min lilla ÄCKLIGA lägenhet.
Och folk låtsas bry sig, bara patetiskt.
Just nu har jag inget o INGEN!

Så trött på att folk säger en sak o sen gör en helt annan. 
Lovar massa men håller de inte..

Va fan liksom!! Håll käften istället då, kan la inte vara så förjävla svårt?
Känner att jag får anstränga mig mer o mer för att klara av att prata med folk.
Vill oftast bara be dem dra långt åt helvete, inte för att de sagt eller gjort ngt utan för att min situation är som den är.
Kan inte vara trevlig eller en skratta för att ngt e kul verkar de som. Skrattar oftast för att jag vet att jag ska skratta..  Inget annat.. 
Är trevlig så länge jag bara orkar, sen skyller jag på ngt annat för att slippa snacka för helt plötsligt vill jag bara strypa personen..
Verkligen friskt beteende?

Aja nu vet ni de iaf.. ta inte åt er för att jag e en idiot rent ut sagt.. 

Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0