>_<

Knas vilken dag de va igår..
Brossans födelsedag och den blev lyckad.
Va på a6 med syrran o barnen på förmiddan, sen hem till Tomsan o säga grattis o vidare hem nårra timmar.
Sen kom Tezz och efter ngn timme kom Tom o krause o senare kom även Rickard.
Tror vi aldrig skrattat så mkt förr som igårkväll.
Snuskiga skämt avlöste varandra och alla flippade över mer eller mindre.
Riktigt lyckat va de iaf.

När de flesta åkt hem blev de film.
Stökade runt en massa för jag hade abstinens efter mina sovpiller.. *not fun*
Stackars Rickard som fick stå ut med mig..
Men sov lite från o till efter många timmars väntan.

Är jäävligt trött idag, har inte heller ätit på säkert snart 24 timmar så e liiite illamående pga hunger.
Men ska snart fixa lite mat. Tezz kommer när som oxå.
Blir en lugn dag idag. Hoppas jag lyckas hålla mig vaken tills ikväll bara så de inte blir allt för svårt o somna med tacke på att jag ska till läkaren imon förmidda!

Ögonen går typ i kors på mig, tjena...
Känner mig bakfull, men drack inte igår..
bakfull av sömnbrist?:P

Ne ska la masa mig ut i köket o leta efter ngt o laga till..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0