-.-

Tröttare än tröttast!
Ögonen går i kors efter en sväng på a6/ikea/rusta.
Åt en goood lunch med syrran på a6.
Hitta lite saker jag behövde.
Kalas ju.

Men när jag kom hem fick jag lov att inse att jag e sjuk.
Hade nästan 38 graders feber. Så fick bli att ta en ipren för jag har inte tid o vara sjuk..
Måste ta mig iväg o handla med så blir bara o bita ihop o ta sig iväg sen.

Tezz hjälper mig som tur e!

Usch vill bara sova.. men tror jag kan lägga mig ner ngn timme eller två innan Tezz e redo.
ne lite vila o en film får de bli tror ja..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: tuula

Krya på dig gumman!



och du..

I'm sorry för allt tjat..



FAN!

Vill inte förlora dig på grund av allt detta.. :(



<3

2011-10-18 @ 17:00:39
URL: http://carismatic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0