Vilken del fattar ni inte?

Nu e jag inte lite trött utan FÖRBANNAT trött på att lyssna på alla andras problem!
Har nog med mina egna som kräver mer energi än vad jag har i min kropp, så varken vill eller orkar dela med mig.

Behöver få tänka på mig själv ngn jävla gång, måste rädda mig själv.
Helt ärligt nu skiter jag i er o era jävla problem. LÖS DE!
Inte så jävla svårt.
Att förneka o älta fungerar inte de plågar bara alla andra. 

Är inte ngn jävla psykolog, för om ni missat de så väntar jag på en egen psykologtid!
Fan vuxna människor som beter sig som jävla 10 åringar. Herregud GE MIG SINNESRO!!!
Va fan vart går eran jävla gräns?
Skriv en dagbok o beklaga er istället för att fucking kväva andra med eran skit som vi inte vill höra.

Vill inte ha med era problem o göra mer. I allt för lång tid har detta pågått nu.
Fan blir galen. De plågar mig och jag behöver oxå stöd så de blir mina vänner som får höra detta.
Och dom blir så ledsna för dom ser hur andras problem förstör för mig.

Är jag bara erat bollplank eller e jag en vän?


Kommentarer
Postat av: Tuula

FÖRLÅT !

2011-11-07 @ 23:12:09
URL: http://carismatic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0