Stronger...

Blir starkare, tror jag. 
Faller inte för frestelsen.
Kämpar emot, men gör ändå fel val.
Falller snett hela tiden. 

Har en växande ångest inom mig. 
Vet inte va de kommer bli av detta.. 

Bröt ett löfte, men jag lät mig påverkas, sa inte stopp innan de va för sent.
Men de e inte jag som bär ansvaret.

Känner att jag har styrkan, men måste bara se till att använda den RÄTT!
Va fan måste våga chansa mer.  Måste våga fela, tabba mig för att styrkan ska tränga igenom.
Måste finna mål, måste få ordning på allt.
Se vilka drömmar jag kan uppfylla, vilka jag kan kämpa för att uppnå.
Nu måste de bli på riktigt.

Måste verkligen skärpa till mig!!
Man ska bara orka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0