Sometimes...

Sitter i min soffan o funderar. 
Har plockat o diskat lite idag. 
Ska man orka dammsuga tro?

Är verkligen skittrött på allt o alla just nu. 
Gör de jag ska göra, kanske lite till men inte mer. 
Varken ork eller lust till ngt.

Folk kommer o går utan att ibland ens märkas.
Ställer upp för folk som sen spottar mig rakt i ansiktet.
Försöker vara vänlig mot folk som jag egentligen inte vill eller orkar vara de mot.
Enbart för att annars e de bara MIG de e fel på.

Ord som Jag Älskar Dig, Förlåt och Varför är ord som tappat mening i min värld.
Jag älskar inte dig, jag förlåter dig och varför? jag behöver inte förklara ngt för dig.
Typ så känner jag mot de mesta.

Blir galen på detta, vill ha min samtalstid! Vill veta MER.
Kan inte gå o bara vänta längre. Har väntat tillräckligt tycker jag!

Ibland tappar man bara tron på allt..
Sometimes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0