Saturday morning ^^

Blev lite "sovmorron" idag, fast egentligen inte..
Somnade sent för jag skulle envisas med att inte ta mina piller :P
Men men, lyckades ju faktiskt somna utan dom.

Har städat undan festen från igår, duschat, druckit kaffe, pratat med Snill och spelat tetris med Tezz.
JÄVLA SPEL!!!

Suttit o funderat på dedär med drömtydning.
De e faktiskt inte så svårt att få ologiska drömmar till att ha en mening.
Hade en dröm för ett tag sen, simmade med delfiner som simmade upp för vattenfall..
Min tydning är att jag måste kämpa emot stömmen i mitt liv för att komma vidare..

Finns massa att spinna på om man bara tar sig tid att fundera över de.
Älskar drömmar, dom säger så mkt som man inte alltid tänker på.

Iallafall, idag verkar de bli fest igen. 
Ska bara vakna sen e de la lika bra o sätta igång.. Vet inte hur längesen de va sen jag drack 2 dagar i rad. :P
Ska iaf laga mig lite mat nu sen lägga mig o se klart på Walk The Line <3

Ha en underbar lördag alla!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0