*pfft*

Onsdag och de slog mig precis att jag nu kommer vara ensam hemma till söndag.
Vet inte hur längesen de va när jag va ensam flera dagar så sist.
Känns skönt på ett sätt men mindre skönt på ett annat.
Kommer la sova bort dessa dagar känns de som. 
Är inte de minsta sugen på göra ngt heller.
Mår ändå inge bra så varför inte sova bort livet lite. 

Igår sov jag i stort sätt hela dagen.
Skönt, ändå somna jag fort på kvällen och o va aptrött när jag vakna i morse.
Depression? JA verkar inte bättre. 

Blir o bara ta de lugnt. Försöka orka laga mat osv.
Imon ska jag tvätta på dagen, måtte man ha energi då. 

Ne fy fan, mår illa, känner mig konstig. Ska kanske vila lite :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0