Morgonpigg? Naaae...

Usch fy fan vilken väckning man fick idag då. En katt som hoppade från soffryggen rakt på mig o sen skuttade på mig en gång till och iväg.
Jävla kattskrälle!

Blev tidigt morgonkaffe med frugan idag. Sen tillbaka till sängen. Låg där o gosade med kudden lite sen gick jag upp igen.
Spelade lite och kollade på film. Vidare in i duschen o mer kaffe.
Nu sitter man här, rastlös som helvete. Hungrig e jag nog med.

Blir en lugn dag idag. Ska vänta tills frugan kommer så ska vi promenixa lite och snacka.
Eller som vi brukar säga, gå ut lite så jag får dampa av mig ^^
Sen ikväll kommer nog Rickard o myspysar med mig lite. :)

Redan onsdag fan va tar tiden vägen då?

Chillar vidare! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0