Mammamys!

Fick mig en skön sovmorgon idag. 
Helt underbart, mindre underbart att glömma att man har ont i foten o väger på foten de första man gör när man går ur sängen haha..

Trillade ner 2 paket cigg i brevinkastet. hum.,,
Haltade ut i köket o hävde mig ut genom fönstret.
Lilla mamma va där ner..  Ropade till henne o hon parkerade bilen och kom o tog en kaffe med mig.
Satt o snacka om allt möjligt, så skönt o umgås lite med mamma mellan varven.

Ikväll blir lägenheten festplats IGEN!
Får se om man kanske tar ett glas vin eller ngt o socialar lite. 

Kanske inte smart o dricka för mkt när man inte kan gå. Alkoholen har ju en förmåga att påverka en lite höhö..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tuula

Festa lugnt !



PS, tror du att du kanske har råd eller nåt att skicka mina filmer nån dag?

Känns inte som om vi har råd att ses på ett tag..

2011-11-12 @ 16:10:14
URL: http://carismatic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0