Knak!

De va då en jävla dag!!!
Sovit dåligt/oroligt.
Haft ångest o inte ens ett litet uns till motivation till livet.
Börjat tvätta nu efter middagen.
Men mer än så va inte meningen att jag skulle göra tydligen..

Satt i soffan o foten hade somnat lite så skulle jag gå o ta en cigg..
Eller hur att min fot inte höll med mig. 
Den liksom hängde inte med. Så när jag trodde jag tagit ett steg med min sovande fot så hörde jag bara ett högt KRAS-ljud ilande smärta o blodtrycket sjönk.
Fot som jag trodde jag kunde stödja mig på höll bara på att vikas dubbelt.
Så nu sitter man här med inlindad bultande fot o ser jävla dum ut. 

Underbara Tezz sköter tvätten som tur är. Får se om smärtan avtar snart annars får jag la ta lite piller.
Blev nog en rejät stukning.SMART-ASS!!
Tur att man inte e vek mot smärta o lipar, här garvar man istället.

Va hopplös jag känner mig.
Aja hoppas iaf att de blir bättre och att jag kan gå på foten snart igen. Just nu kan jag inte de redit.
Ah men så va fan, stuka ihjäl foten en fredag funkar ju de med...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0