Freeedaag!

Nu är fredagen här, och man börjar bli lite småtaggad inför imon då alkoholen ska flöda :P
Igår blev tvättdagen en städ och tvättdag.
Röjde så in i helvete o satan va bra de blev. 
Putsade fönstrena o tvättade gardinerna och fixade. 
Nu luktar de gott här, och de e RENT!

Fick oväntat besök igårkväll med, mitt under middagen :P
Så de blev soffmys när allt va klart o kolla på Gladiator-Hockeykväll-Gladiator :P
Vilka uppoffringar man gör ibland för sina vänner :P

Sen blev de sängen o somnade nog rätt snabbt. 

Idag har jag finslipat lite på städningen och sitter nu med mitt kaffe <3
Idag blir de nog lugnt. Ska kolla på vampire diaries och the secret circle sen :) kommit nya avsnitt så nu är min fredag räddad ^^

Får se om de trillar in lite grabbar framåt eftermiddagen/kvällen.
Ingenting är ju omöjligt sägs de :)

Ska la försöka få mig o se ut som människa lite snart med.  Bara dricka kaffet först då de inte blir kallt eller bränns :)
Känner mig faktiskt lite glad idag.
Kom fram till att alla i mitt hem mår bäst när de e snyggt o städat här.
Framförallt Spencer! Lilla älsklingen, han ligger nu o myser med Jonatand i sin fåtölj!




Trevlig helg alla!

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0