Fredagsstress o lördagschill :P

Igår va de en stressig hemsk dag. Sprang igenom ö&b, djurmagasinet och willys med syrran på förmiddagen.  Blev MYYYCKET köpt.
Hem o packa upp att o ställa där de ska vara.  Sen sitta ner 5 min o hämta andas, iväg till konsum o köpa de jag glömde och givetvis behövde.
Bokade frisörtid på vägen bort o sen hem snabbt som fan.. 
Började göra cheesecake som skulle hinna svalna till kvällsmyset.
Slängde ihop den, så kom Tezz i samma veva.
Stressa runt lite hemma o duscha sen vidare till frisören. 
Satt där i 45 min o försökte slappna av o njuta.

Sen hem igen. Och försöka andas lite sen va de dax o laga middag. 
Stod med de en stund o va minst sagt lipfärdig av all stress o inte kunna/hinna gå ner i varv.
Sen bestod kvällen av Guitar Hero och tv tittande o cheesecake.
Somnade rätt fort när jag väl kunde gå o lägga mig.

Idag vakna jag strax innan 10. Och de va såååå skönt att bara kunna lulla runt utan o behöva anpassa sig efter tider eller ngt.
Plockat lite idag o kollat på film o vilat.
Underbart!!
Nu har jag precis stigit ur badet så ska bara mysa ner mig i soffan o va.
Får se när sötbollarna kommer :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0