..

Idag stillades delar av mitt sinne igen.
Trodde aldrig jag skulle behöva höra de med de gjorde jag.
Va som en stor klump som föll från mitt hjärta när jag fick de svart på vitt.

Så nu är jag liiite mer människa iaf. :)
Har kollat på film The Final med Tezz.
Sen zappat lite på tvn o legat i badet en stund. 
Nu sitter vi o kollar på Hellboy 2 på 6an.
Skönt o bara ha tvn igång i bakgrunden. Inget som e vanligt längre men nu är tvn igång eftermiddagar o kvällar haha.

Imon blir de lugnt. Hoppas på att orka städa o kanske få lite hjälp med städningen. Ska även vara barnvakt nån timme då syrran ville åka till relaxen med en jobbarkompis.
Så klart man kan va lite barnvakt liksom :)

Sen e de fredag. Då blir de fullt ös med handling tvätt o fredagsmys med tacogratäng :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0