...!!!!!

Fy faaaan! Så trött ja e.
Inte fått sova många minuter inatt inte. 3 stycker som har legat o snarkat. *suck*
Och så fick man knappt ligga i sängen heller, låg o balanserade på nån futtig dm i sängen.
Men de va trevligt igår.
Lite udda underhållning kanske.. Hade porrfilms maraton haha. Eller ah om man kan kalla gladporr för porr så ah.

Haft sån sjuk ångest idag, o varit nått så förjävla trött.
Men fått sovit en stund iaf.

Man e lite bortkopplad när man inte fått sovit må jag säga.
Men va fan, kan ju sova hur mkt jag vill, när jag vill så spelar la ingen roll?
Inatt blir de 2 imovane iaf, för de tog jag ingen inatt. 

Får se vad som sker, om Tezz kommer eller hur de blir. 
Hoppas verkligen hon kommer, behöver babbla lite med ngn.
Känns så dött o öde ^^

Mindre kul o städa efter igår innan..
'Fy fan, tack vet jag plastmattor ^^
Jävla folk som däckar o spiller o har sig. 
Luktar typ fortfarande gammal äcklig öl i köket. blääää

Men men! Blir chill resten av dagen i vilket fall!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0