:)

Haha, förvirrade klubben!
E man inte vaken så e man inte.. Så enkelt e de.
Hade duschat o klätt på mig. Men hade helt missat o kolla hur kläderna va. Byxorna va utoin och tröjjan bakofram. Ja fy fan, inte lätt. Fick mig iaf ett gott skratt :P

Nu sitter jag ensam hemma. Kommer la antagligen vara ensam till ikväll.
Tezz e o pluggar med sina klasskompisar och sen skulle hon på jakt efter vinterkläder.

Blir lugnt idag.  Ska försöka plocka o fixa lite iaf.
Hade hoppats på att syrran kunde klippa mig lite men verkar som att maskinen lagt av :(
Kan ju inte se ut såhär för fan!!!
Aja måste lösa de!!! MÅÅÅÅSTE!!

Hur de nu ska gå till?

Aja löser sig nog!

Ska ta lite mer kaffe och en cigg sen ska jag nog lägga mig o kolla ett avsnitt The Secret Circle! <3
Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0