Effektiva Tess

Ojoj idag har man varit nästan lite för duktig. 
Vaknade av alarmet som började väsnas kl 10 idag. 
Då vart jag inte glad för jag ville sova mer.
Men gick upp ändå.

Drack 2 kannor kaffe o sakta med säkert började jag vakna till mer o mer.
Ner o slänga in tvätten och sen upp o plocka o småstäda lite. 
Ner o hänga tvätten sen knatade jag iväg o handlade lite. 
Skönt med en promenad faktiskt.
När jag kom hem efter handlingen så tog ja med tvätten upp direkt för att slippa extra spring i trappen.
Fixade med tvätten o lagade mat.
Sen tog de nog ett bra tag innan jag orkade ta mig in till badet. 
Men guuuud så skönt de va att omfamnas av de heta vattnet.

Nu har jag inget mer o göra o är ledig utan massa tråkiga sysslor.
Skönt med helg igen. Även om jag har "helg" hela tiden..
Men imon slipper jag ju tvätta iaf. ^^

Får se va man hittar på.  Ska kolla på Smurf-filmen och Bilar 2 iaf. :)
Ikväll blir de bara chill i soffan.  Ska iaf kolla på Grimm kl20 sen får man se vad man hittar på. 
Känner mig lite seg så inte helt omöjligt att de blir sängen tidigt idag. 

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0