Chill-Fredag!

Idag har de varit rätt chill..
Gick upp kl 8 och gjorde mig iordning för en sväng på A6 med min älskade bästa storasyster <3
Snurrade omkring lite o snackade. Va jätteskönt o komma iväg en sväng plus att få lite egentid med syrran. Och blir lite syskonmys imon med då vi ska gå på Twilight - breaking dawn <3 ÄNTLIGEN hehe.
Sen va de hem o vila lite sen kom en nyklippt syster (med sexig utväxt) o hämtade lite filmer.
Låg o halvsov när hon kom, hehe tröttkorv..
Efter en liten stund kom Rickard o kollade på Stefan & Krister och The Smurfs :)
Massa mysigt!

Nu ikväll har jag kollat på Beethovens Juläventyr och nu småkollar jag på Idol. 
Funderar starkt på o lägga mig i sängen o läsa lite sen sova. 

Lite tomt när Tezz inte är här. Men de funkar de med.
Skönt o jobbigt på samma gång. De jobbigste e la att vi knappt hörs av de minsta. 
Hörs av mkt mer när vi ses varje dag än nu...
Men men... telefonen har 2 vägar så lite får jag skylla mig själv.

Ser iaf fram emot imon. Och de ska bli skönt o sova tills man vaknar. UTAN ett jävla alarm som går igång. 
Sen får man la se vad som händer. Verkar bli lite dött men men.. 
Har ju både Bilar 2 och Kung Fu Panda 2 jag kan kolla på om de inte händer ngt.

Ne lite tv sen sängen..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0