Wroooom!!

Fy satan så mkt man fått gjort idag.
Hämtat lite grejer hos mamma Pia.
Hjälpt till o slänga skräp o bära bröte.
Städat Lisas lägenhet, sprungit i ösregn och storm o jagat en flygande matta *haha*
Tvättat o fixat.
Kan ju säga att jag e lagom trött nu.

Imon blir de att försöka städa lite o sen e de dax att vara barnvakt.
Köra sasha till träningen o sen ska vi försöka hinna me massa bus oxå ^^
Har min assistent med mig självklart.
Blir extra kul när jag o Lisa har barnen ihop hihi.. <3

Annars så e la allt som de ska.. 
Lägger ingen energi på folk som inte förtjänar de längre iaf. 
Känns skönt, sen e de pinsamt när vissa e tröga med haha.
(tar du åt dig så e de ditt problem serrö)
Alla jävla lögner o svek. Men nu vänder de. Jag mår faktiskt inte dåligt över hur andra beter sig eller bryr mig över dess val.
För jag vet att jag förtjänar de bästa på alla sätt ;)
Nanana!

Nu ska ja strax sova. ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0