Underbara dagar :D

Varit en helt fantastisk veckan.  Och nu är de helg med.
Haft o göra större delar dagarna.  Och det känns helt sjukt fantastiskt.
Glad att jag träffat människor som verkar gilla den galna spralliga personen jag verkligen är.
Många dagar fyllda av skratt och skoj, kan de bli bättre?

Känner även att jag inte behöver ändra mig. Visst jag vill bli en så bra människa jag kan vara men jag ska då inte behöva anpassa mig bara för att jag inte faller ngn i smaken. 
Jag är den jag är. Och vet ni,  jag trivs med de.
Mitt liv består av toppar och dalar, men vems liv gör inte?

Måste bara skriva en kul grej.
Igår när jag o Lisa strosa runt på A6 så skulle vi till bolaget.
In o plocka på oss de vi skulle ha. Och i vanlig ordning gnabbar vi o folk kollar.
Killen i kassan såg ju oss direkt och när han ville att vi båda skulle visa leg så börjar vi givetvis skojja med honom. 
Han skratta gott åt oss iaf.
Men de va då inte sista gången han fick se oss då vi kom tillbaka nårra timmar senare och skulle ha mer alkohol ^^
Vi vinka glatt när vi gick in och sen raka vägen mot kassan där han satt.
Vi gnabbade som vanligt och den stackars killen hade nog lite svårt att sköta sitt jobb. Man såg hur han försökte hålla tillbaka skrattet, stackarn.
Men vem vet, kanske förgyllde hans dag på jobbet ^^

Sen så har ju lilla Plutte vart hos Lisa under natten, så igår drack vi lite och dansa på dansmattan o hade allmänt trevligt. Så man e inte redit vaken ännu men va faaan. De löser sig med tiden ^^
Idag blir de lite egentid nårra timmar, som jag ser fram emot och sen kommer Lisa senare och då blir de lite mat o annat gottit. 
Blir nog en fin start på denna helgen. 
Kan ju hoppas att man kan få hit ngn o kramas lite med. Känner att jag behöver de. Lite smått abstinens ^^

Ha en underbar helg alla!.
Glöm inte morsdag på söndag ;)

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0