Toppar o dalar!

Idag har de la varit sisådär..
Dagens plus e att jag fått min soffa, att jag o mina söta tjejer haft en härlig Singstar-kväll..
Resten kan jag la hoppa över.
Känner mig så jävla trasig.
Man ska inte älska ngn som inte vill ha en.
Jag vet inte va jag gör rätt eller fel.
Bara gråter när jag e ensam. Låtsas vara ngn jag inte är.
Spelar ett spel för att alla ska slippa undra. Eller för att jag ska slippa förklara.

Vill man ha ngn, älskar ngn, vill leva livet med ngn som inte verkar vilja ha en...
Ja då e de inte så jävla kul o leva som om att inget hänt.
Dessa ständiga frågetecken.
Ignorera mig hjälper inte. Blir bara mer o mer fast.
Man vill la alltid ha ngt man inte kan få... e de inte så?

Min vanliga tur? Dessa tårar...
Ständig ångest... Tankar, frågetecken heela tiden.
Gör mig GALEN!!!

Varför vill du inte ha mig? Varför vill du inte veta av mig?
Trodde jag sa de finaste man kan få höra av en annan människa...
Tydligen inte...

Nu ska jag röka.. gråta vidare.. försöka sova...
Älskar dig, fatta jag vill ha dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0