Tjip

Underbara dagar med sol o värme. Och POLLEN!
Knas, jag har iofs turen att inte fara illa av den skiten men vet många som gör.
Stackars er <3

Idag har man varit ute i solen och de har typ resulterat i att jag TROR jag bränt min rygg.  hehe...
Inte hela världen de e ju bara ryggen ^^
Löst korsord o chillat ute på gården med Lisa.
Sen blev de o vara barnvakt en sväng. Eller ah 15-21 typ.
Så e fortfarande hos syrran. 

Snart så får man gå hem till sitt eget. Äta lite o kolla på tv sen ska jag ner o yra hos Lisa en sväng när hon kommit hem. :P
Och imon blir de att baka o hum.. vi skulle göra ngt mer imon.. PANTA! och kanske köpa ny bh till mig då min pajjat o SKAVER!!!

Ne får räcka såhär för stunden.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0