Tjejsnack

Varit en härlig dag som jag spenderat med Tezz.
Massvis med tjejsnack i vanlig ordning, även sjuka mängder med kaffe.
Varit kanon!

Ringde även psyk idag och då hade dom gjort ngt fel.
Hade antagligen missat o anteckna vilka mediciner jag skulle ha så därför jag inte fått nårra eftersom de inte fanns papper på att jag ringt o bett om de. Men NU hoppas jag verkligen att de gör rätt så jag kan hämta mitt recept i veckan.
Antingen o Lisa kör mig annars tar ja la bussen dit. Kan säkert övertala Tezz o följa med.

Annars har de varit en sjuk bra dag. Så kul att umgås med Tezz igen, min lilla flummaja:P
Så nu har vi fått prata av oss en del, massa skönt. <3 Tack stumpan!

Nu ska jag snart ner o hämta min tvätt. Sen ska jag se om jag kan få tag på Lisa o sen lägga mig o glo på film :P


För övrigt så saknar jag min lilla mysmask massvis. Vill bara ligga o hålla om honom o pussa massvis på han.
Sjukt så mkt känslor jag har för honom. Vill aldrig förlora dig <3

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0