*SUCK*

Ne fy fan va trött jag blir..
Asså ah okej att jag ställer upp på vänner osv. Men när jag erbjuder hjälp och personen inte ORKAR ta emot hjälpen blir jag fan sne.  Gnäll fan  inte över att du mår dåligt o att allt e si o så om du inte kan ta emot hjälpen som erbjuds.
Då tycker jag faktiskt man ska ta o knipa käft rätt rejält!
Så många gånger jag försökt hjälpa mina vänner o fått dissen. Vafan vadå otacksamt?!

De e inte alltid jag mår bra när folk vill komma hit. Vill hitta på grejer o sitta o tjata. Inte fan drar jag täcket över huvudet då, för jag VET att de inte blir bättre. Skiter i hur trött ja e eller hur bortkopplad jag e. Jag gör mitt bästa för att glömma de jobbiga istället.
Blir faktiskt jävla ledsen och arg när folk bara släpper allt bara för dom börjar må dåligt en dag.
En annan som mår dåligt typ VARJE dag gnäller la fan inte såå mkt som de hinner på en dag.?!
Ne fy faaan säger jag bara.. Skärp t sig lite nu va.  Tänk er för innan ni gnäller till mig nästa gång!
Vill inte höra ett PIP om att man mår dåligt om man inte kan ta emot den hjälp som erbjuds.

Ne nu ska jag hum... göra ngt annat än o sitta här o va arg som ett bi.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0