Söndaaag ^^

Shiet, humöret e la inte som de borde vara.
Igår va de massa knas under en kort tid, men Lisa blev min räddning då hon ville ses ute över ett par cigg.
Samtalet gick genast över styr och vi satt o dryga oss och skrattade.
Blev även lite lekande ^^
Sen in och kom inte så långt jag skulle innan jag hör en röst från dörröppningen.
Skrekt till utavhelvete... Och där stod Thias ^^

Så slapp ju sova ensam :D Myspys <3
Idag så blev de att vakna sen dricka kaffe med Lisa lite snabbt.
Sen kom Tezz och då satte vi oss på balkongen medan Thias fortsatte sova.

Mer kaffe o massa snacka :)
Sen drog Thias efter ett tag när han vaknat.
Och jag och Tezz fixade lite mat :)
Har även hunnit diska, dammsuga och varit hos Lisa och klippt klorna på Texas.
Nu har jag kollat på BB, de 2 avsnitten jag missat.
Så nu e de bara o vänta på att BB.Live ska börja.

Ska inte göra ett skit mer idag tror jag.
Precis målat naglarna, och funderar på att lägga mig i ett bad.
Känns lockande som fan faktiskt.
Men de kommer la som vanligt ta tid för mig att komma till skott ^^

Annars idag e de bra, jag är rätt trött men håller mig vaken :)
Skrivit en del med så fått ur mig mkt.
Känns såå skönt. Sen att jag faktiskt har underbara vänner som finns för mig.
Love you <3

Nu ska jag hälla upp lite coca cola och bara slöa tror jag.
Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0