Snefylla i foten och avsugnings hot ^^

Igår kväll delade jag o Lisa på lite vin o annat gott.
Herregud vilket liv.
skrattade som aldrig förr.. Lisa snubbla på orden o jag hade snefylla i foten.
kan försöka förklara mig lite här nu kanske..
Jag o lisa spelade GH, en rätt svår låt kom o vi kämpade som fan då lisas del av banan börja blinka rött och hon kläcker ur sig. Nej, inte bli rött då blir de en avsugning. Jag bröt ju ihop av garv så den låten gick inge bra.
De hon skulle säga va, Nej inte bli rött då blir jag vansinnig. Men de gick ju inte så bra o säga de.
Skratta iaf så tårarna rann ^^
Och min kära snefylla e foten vetifan va den kom ifrån. Fot leden låste sig eller ngt så jag kunde ju knappt gå.
Alltså en snefylla i foten ^^

Sen va Lisa iaf lagom onykter för att en piercing skulle komma på tal.
Men e man nålrädd så e man. Va mkt tvekande o nojja från hennes sida. 
Till slut tog jag kanylen o körde igenom örat på henne.. tog 2 sekunder o hon kände de typ inte.. 
Hahaha lilla mesen ^^
Så såg jag till att de nya hålet satt som de skulle eftersom hon vill töja de.

Så får vi se om man får leka piercare ngn mer gång. De va längesen sista men va kul de va. ^^

Idag blir de chill iaf. Lisa kommer om en stund med katten o vi ska bara ligga i soffan o slöa ^^
Inte för att jag e bakis men de känns ju lite att man drack igår. Typ sjukligt seg. Men ingen huvudvärk eller ngt sånt.

Ha en nice lördag alla små bumbistudsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0