Sjukling

Igår när man vaknade va jag fruktansvärt hängig, och givetvis hade jag sjukt ont i halsen.
Blev en film sen sova. Tror jag sov bort större delar av dagen. Och hade inga problem o somna på kvällen heller.
DÅ är jag sjuk, de har jag lärt mig efter alla år.

Idag e jag iaf inte lika hängig men tror att jag har lite feber. Och fortfarande ont i halsen. :(
Ska iaf till apoteket med Lisa snart och hämta mina piller och sen handla lite.
Sen blir de hem o chilla. Ska antagligen färga håret på lisa med. Och senare kommer Tezz o tar hand om mig lite.

Känns skönt att ngn bryr sig. Att ngn inte behandlar en som om att man vore böldpest eller ngt.

För övrigt så händer inte mkt. Blir en del film nu när man inte e piggelin.
Igår kollade jag på Bortspolad, Askungen 2 och BeeMovie.
Idag får vi se vad de blir. :)

Hoppas på o bli frisk till helgen iaf. Då ska ju jag o Tezz ha mys o grilla.
Tomsan ska ut så jag drar nog dit o myser. Skönt o kommer hemifrån lite :)
Så nu ska jag FAN bli frisk. Tror jag blivit sjuk nu när vädret varit som de e och sen att man äntligen kan slappna av efter lisas flytt och då kommer all skit över en.

Verkar inte bli att jag får träffa Thias i helgen heller. :(
Så jävla surt men va fan. Vill man ses så löser man de? eller?
Saknar han iaf. <3

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0