Puuha

Herregud, har varit 2 sjukt slutkörande dagar.
Varit barnvakt igår 15-21 och idag 16-20.
Varit Singstar och GuitarHero för hela slanten.
Även mycket bus o mys.
Har iofs haft hjälp av mina älskade tjejer Lisa och Tezz.

MEN, kan jag säga att de har varit lite grunden till ännu mer bus o lek. ^^
Men sååå glada barnen varit. Dom bara älskar Lisa. Tezz vet jag inte redit va dom tycker om, har ju inte träffat henne så mkt. Men vi har haft kul.
Idag har jag stekt pannkakor till förbannelse, men dom va då populära så de va de jue klart värt ^^
Så funderar på att avrunda kvällen med ett vaaaarmt skönt bad.
För imon ska man upp kl 8 så man e klar kl 9 o gå till Lisa då de serveras morgonkaffe sen ska vi vara på A6 runt 10 och äta frukost och köpa lite grejer. ;)

Igårkväll lyckades jag meditera lite för bra så varit lite borta o trött idag.
Va heeelt avslappnad och de kändes som att jag svävade. UNDERBAR känlsa!..

Nu ska jag äta ngt. Sen bada o efter de blir de gonatt..

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0