På bättringsvägen?

Känner mig mkt mkt bättre, febern har inte kommit tillbaka mer efter de att jag tog febernedsättande.
Men ska la kanske inte ropa hej än kan kan tänka mig.
Men är piggare iaf. Varit vaken hela dagen, bara legat o vilat o kollat på film.

Kom även iväg o har äntligen fått mina mediciner.
Så nu kan jag vara lugn när de gäller de iaf.
Sen hjälpte jag Lisa att färga håret lite med.
Sen hem o chilla.

Mamma har oxå varit här idag.
Massa nice att lilla mammsi kom o hälsade på sin sjukling till dotter.
Fikade lite och snackade massa.
Fan lillebror tar ju studenten snart med.Hade jag ju helt glömt ;P
Fick skrap-pyssel, nagellack och en parfym av mammsi me. Nice nice.
Så testade alla 3 nagellacken på en gång :P

Snart börjar BB iaf. Så ska la försöka äta när de börjar sen ta mina piller efter de.
Behöver sova känner jag. För nu behöver jag ju egentligen inte vara vaken mer om jag inte vill :P

Hoppas jag e piggelin imon iaf :) För i helgen ska ja o bäjby Tezz grilla ;)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0