Nattblogg

Jaha då ligger man vaken då.
Mindre kul, tror jag försökt med allt men inget funkar.
Blir ju lagom stressad. Varför ska de vara så svårt att bara stänga ögonen o somna?

Dagen har iaf varit lugn. Umgåtts lite med Lisa men mest legat i sängen o löst korsord.
Jag o Spencer låg oxå o kollade på film i soffan. Så varit en lugn dag.
Skönt som fan de med, även om man varit lite halvdampig mellan varven.

Lite störande att jag inte ens e trött...
Blir så mkt tankar när man bara ligger o ligger typ ^^
Men men, ska nog slå igång ngn film o se om de kan trötta ut mig. 3e gången gillt typ.
Annars får jag la gå upp eller ngt. Här känner jag att jag inte kan ligga hur länge som helst.
Blir bara en pannkaka av ångest till slut.

Så tråkigt o vara ensam med. Blir ju knäpp av de. Vill ha min snarkande Thias hos mig. DÅ kan jag sova av ngn konstig anledning. De e nog ba för han e lugnet själv ^^ <3
Blir sååå sällan att man ses nu. Känns som typ aldrig men träffades typ i torsdags en sväng. Men ah, tålamod Tess TÅLAMOOOD! hehe..

Ne nu får de la bli ett sovningsförsök till o hoppas att de går bättre.

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0