Minnesförlust...?

Sitter här o tänkte berätta om min dag... Men minns fan inte va ja gjort...
hum... Jodå... Lisa o Tezz kom o drack kaffe me mig. då jag börjat städa lite..
Torkade bort så mkt pollen jag bara kunde.
Sen gick Lisa hem och Tezz stannade och tjatade med mig.
Fortsatte städa under tiden så nu e här snyggt :)

Nu har Tezz precis gått efter att spelat Guitarhero.
KANSKE blir vätterstranden ikväll.. Ska bara få tag på Lisa med.
Annars blir de chill här hemma. Måste i vilket fall få ngt i magen. Ett äpple och en muffins duger inte.
Men e inge direkt hungrig heller.
Seg o har ont i mitt huvve idag.

Får se hur dagen slutar.

Annars så är de ännu en gång en del tankar i mitt huvve.
Tror att ngt jag sa i helgen kanske inte va så bra även om de kan vara de bästa man får höra.
Men men... Håller mig la på min kant så får vi se hur de blir. Kommer la bli tokig till slut, brukar ju tyvärr bli så.
Som sagt, jag verkar aldrig göra ngt rätt..

Nu ska jag röka och försöka ringa Fisen igen :P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0