.....

E på sådär lagom dåligt humör.
Ont i huvvet inte de minsta trött.
Nu e de min käre fars dödsdag med till råga på allt jävla skit.
Kan ju inte bli mer perfekt eller vadå?

Kan ju bara tänka mig hur kul denna natten kommer bli.
Känner mig inte bara ledsen utan taggigare än en igelkott.
Fan skulle ju nästan va skönt o slå ngn på käften bara för att.
Finns ju nårra som lätt skulle förtjäna de. Men dock e inte de personerna värda den energin.
Klura ut vilka de kan vara om ni kan.

Försöker liksom inte tänka men va fan, hur låter man bli?


Iaf så har jag o Lisa varit på maski precis innan de stängde.
Irra runt där i våra GT-OP ^^ vissa människor glor verkligen.
Så dom vill man ju bara fråga va de lider av.

Ah fan, inga bra dagar för min del iaf. 
De e ju rätt uppenbart.
Ska fixa min tvätt nu så jag bara kan dammsuga imon.
Ska även förbi pappas grav om de finns möjlighet och man känner att man orkar.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0