..?

Varit riktigt sjuka dagar.
Haft fullt upp även om jag inte orkat.
Och mer blir det. Tyvärr.
Kommer krascha om jag inte bromsar mig själv.
Eller att ngn annan sätter stopp för mitt destruktiva beteende.

Utåt visar jag ännu en gång en "glad" Tess.
Men inne i mig skriker o rasar allt.
Nätter fyllda med tårar, ångest och sjuka mardömmar.

Men på ett sätt njuter jag av att de e så mkt liv o rörelse.
De för att jag slipper tankarna. Slipper känna så mkt.
Men minsta tecken på att fart o fläkt minskar så PANG kommer de fort som ögat.

Men mitt i allt detta har jag fattat beslut, Ska töja öronen liiiite till och även funderingar på att töja tungan lite ^^
Sjuk i huvvet? Nja bara så jag e. Älskar de!
Så att så får de bli serrö.

Nu ska jag snart sova. Imon ska jag skriva ett arbete, färga håret och städa. Fullt ös medvetslös!
Må jag få sova inatt nu bara..

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0