Åska!

Nu åskar de IGEN! Innan brydde jag mig inte.. hade Hög musik o låg i badet för o slippa höra de.
men nu kan jag inte fly. De blinkar o smäller som fan. Gör ont i hela mig.
Min ångest känns som åskan låter.
Låter kanske dumt. Men de e typ så jag sett på de i många år.
Skulle jag rita min ångest skulle mkt bestå av åskmoln.

usch detta gillar jag inte!! Men ska snart sova så hoppas de slutar tills dess.
Annars har de varit en bra dag.-
Varit hos Lisas momo o mofa o ätit frulle, pantat o bakat.
Sen varit en sväng hos mamma Pia :)

Nu e jag lagom slut. Mkt pga åskan :(
Thias du ska va här o hålla om mig när de åskar ;)

Nu blir de strax sängen. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0