Älskade en som va som alla andra...

Nu är de över. Verkligen HEELT över!.
Jag kan andas igen.
De e när folk visar sitt rätta jag som man inser att man inte redit förlorat ngt.
Jag e barnslig, förstorar upp saker blablabla.
Ne men OJ! Inte konstigt att småsaker blir större när man aldrig får svar utan låter tankarna styra iväg.
Du slösade min tid. Ibland ska man nog kolla sig själv i spegeln innan man öppnar käften.
Men ah, har inte mer att säga om detta.

Jag är uppe på fötterna igen. Har underbara vänner som varit hos mig och allt har varit kanonmysigt.
Inatt sov Tezz över. :) Haha hon fick höra mig prata i imovanenattmössan haha!!
Igår va jag o kapade av håret. Är sååå nöjd! Äntligen fick jag de gjort.
Helt klart värt 300 :)
Idag ska vi tjejer vara barnvakt mellan 15-21 :) Ska även tvätta, så vi ska vara hemma hos mig tills tvätten e klar.
Får se va vi hittar på för bus idag ^^

Ha en bra dag
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0