-.-

Trots att jag bara fått 5 timmars sömn så har jag faktiskt hållt mig vaken hela dagen.
Ställde klockan på 11 idag så jag inte skulle sova bort hela dagen.
Men de känns att man sovit lite för lite.
Men vaknade iaf, och ställde mig i en dusch.
Då fråga Lisa strax efter om jag skulle med till Maxi så de gjorde jag.

Handlade lite för middagar o så.
Sen hem o röjja lite och laga mat.
Fast inte mat som jag skulle äta utan för att frys in haha.
Sen efter de gick jag o spencer ner till Lisa o hjälpte till med maten och lite med bakningen.

Så blev lite mat o nybakat, nomnom!
Tjöta lite sen hem igen. Då blev de en halv film, en dokumentär och en film till.
Massa skönt o bara slöa faktiskt.
Dock har jag mensvärk som går rygg, mage o ner i benen så hade inte kunnat göra så mkt.
Men men, finns piller för sånt oxå.

Nu ikväll blir de humorgalan i 1 timme sen BB-Live.
Och imon blir de att umgås med Tezz :D <3

För övrigt e jag lite fundersam över dedär med lögner.
Förstår inte varför vissa ljuger så förbannat mkt.
Liksom ska man ljuga så kan man la ljuga så de e troligt eller?
Inte för att man ska ljuga alls men finns ju dom som inte vet vad sanning är för ngt.
Blir så irriterad på de som ljuger och tror att jag går på de. Säger oftast bara Okej... när ngn sitter o blåljuger framför mig. Som om att jag vore dum i huvvet o inte fattar. Liksom de mesta e faktiskt såå genomskinligt.
Men men, kommer en dag då detta ämnet kommer bubbla som fan och DÅ kommer sanningen fram.

Nu ska jag kolla på tv igen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0