Toarulle, toarulle XP

Igår va de fest här, knas vi dansade en hel del.
De känns vill jag lova :P
Träningsvärk i benen hahaha!

De va skitkul, de mkt sociala psykbryt, pusskalas me girlsen och dans.
Tack alla ni som va med, ni e guld!

Dock blev de liiiite snefyllor men vi hjälptes åt att fixa de och fick tillbaka alla goda, glada partyhumör.
Lite jobbigt dock eftersom de e jag som får leka psykolog men har ingen psykolog själv så de tog bra mkt på krafterna :P
Men de gick bra iaf.

Somnade utan lugnande eller sömnpiller.
Känns sjukt skönt att iaf fått en natt utan massa tusen piller.
Men vakna dock av att tvn va igång och andra gången för att datorn va igång o brummade, tredje gången för att halva jag låg utan täcke och halvt utanför sängen haha.
Men har bara chillat sen jag vaknade. Duschat o nu myskläder o kaffe.
Ska se om jag orkar fixa undan resterna av partyt o se hur de blir ikväll med folket.

Sjukt stolt över mig själv för att i 1½ månad nu stått emot dumma tankar.
De har varit sjukt mkt och nu börjar jag inse vad jag kanske måste göra.
De smids även hemliga planer bland en del av oss. mohaha.
Längtar som fan.

Nu blir de chill o se om jag kan ladda min efterblivna telefon :P
Annars kan man ju inte få tag på folk.
Tror även jag lyckats laga min dator som inte redit ville som jag.
Dammsugade fläkten igår, och hittade lite uppdateringar som inte poppat upp som de ska.
Så nu funkar den fan så mkt bättre.
Jag kan bara jag ger mig fan på de.
Men de e iaf dax att skaffa ny dator. YEEEY!!

Ne chillidilli nu då!

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0