*Snark*

Jaha då e man ensam igen.
Gick bra o ha barnen här.
Dock blev Sasha sjuk under natten, inte så skojigt kanske.
Men de har gått bra o varit mysigt.

Blev väckt första gången kl 6. Fy fan ja, haha.
Men de va bara o starta en film o lägga sig igen.

Nu sitter jag här som en zombie o tankar o skit bara kom över mig.
Va ska man hitta på idag tro?
Känner att jag vill göra ngt. Men vad o med vem?
Ngn som känner för att göra ngt?

Fuck va trött ja e. Bläää Blir nog o vila en stund snart.
Kanske kolla klart på filmen ja börja se igår.
Kanske man gråter en skvätt med. Stängde ju av filmen för jag började bli lipig haha.

Blev fucking besviken igår då en kompis skulle komma men varken svara eller hörde av sig. Blir störd på sånt.
Hellre att man e ärlig o säger nej jag vill/kan inte istället för att skita i de.
Men men. Nu måste jag nog lägga mig. Börjar ju bli helt tung i huvvet!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0