Små leenden och en massa trött Tess

Varit en härlig dag, även om jag varit massa trött.
Men till slut tog jag mig utanför dörren och hämtade Sasha o Liam för en promenad och för att bjuda på glass.
Så självklart skulle dom se om vi kunde gå vilse o HUR mkt uppförsbacke som krävdes för att jag skulle svimma.
Men vi gick inte vilse och jag svimmade inte men de kändes... haha
Blev varsin glass på konsum sen hem o leka i trädgården.
Spelade fotboll, kasta frisbee, hoppade hopprep, spelade king och ritade med gatukritor.
Och självklart stojjade vi under tiden hela tiden igenom.

Sen ville sasha rita inne med mig och jag hann rita en flodhäst sen fick jag i uppgift att klippa klorna på Sid och borsta honom lite. De lilla svinet, haha han e för söt.
Sen va de dax att gå hem o äta, men som vanligt tar de tid att komma iväg eftersom jag o syrran alltid ska tjata massa innan :P
Så de vart bebisprat och jag vet inte om syrran försökte skrämma mig eller ngt, hon pratade förlossning o greje.
Men när det gäller de så förstår jag att de e en sjuk smärta o trycka ut en unge men man kan inte föreställa sig de innan man själv går igenom de. Så hon lyckades inte skrämma mig. :D

Väl hemma blev de lite mat, sen slumra lite till en film.
Uscha, jag känner mig gammal när bara vill sova hela tiden.
Någon som har tips på hur man blir piggare?
Försöker komma ut så mkt jag kan, men de blir jag ju bara mer trött av.

Men har varit glad hela dagen iaf. Varit kanonväder och har fått träffa de 2 småskitarna som jag gör allt för <3
Nu blir de BB sen No Ordinary Family sen sova eller ngt.

Ciaao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0