Skulle kunna...

Krävas mindre för att få mig o bryta ihop just nu.
Gått i typ en månad o varken vetat ut eller in. Fucking skit detta e ju helt värdelöst..
Va väntar jag på egentligen? Bättre tider?
Verkar inte bättre. Känner att jag behöver ngt tecken.
Ett litet bara.

Kan inte ha de såhär, för jag orkar inte.
Känner mig som en tickande bomb som kan explodera när som.
De e helt sjukt. Va fan orkar inte gå o vara ett frågetecken mer. De funkar inte så.
Ska de verkligen vara så svårt o öppna käften.

Idag e verkligen inte min bästa dag. GRRRR
Blir galen snart. Vill sova bort allt.
Värdelösa skit liv!!!
Ingenting kan visst bli bra verkar de som.

Ska man verkligen behöva tjata på folk för att får veta ngt?
Herregud, räcker la att man frågar en gång?
Men inte då.
Här ignoreras man till 100% och antagligen hoppas på att JAG ska glömma att jag frågat eller ngt.
SJUK JÄVLA VÄRLD MAN LEVER I!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0