Seg dag...

Har varit sjukt seg dag kan jag ju säga.
Har mestadels legat i soffan o vilat o kollat på film.
Kollade klart på Eight Below och sen Grown Ups.
Lipade som fan när jag kollade på den där jävla hundfilmen.
Men den va bra iaf. Dom hundarna som e med e ju så jäkla fina att de finns inte.

Nu sitter jag o kollar på tv.
Funderar på o lägga mig i ett bad så man får upp värmen.
Sen ska jag nog lägga mig o kolla på ngn mer film.
Känns som att de e allt jag kan göra idag.
Legat med huvudvärk hela dagen med så de e la vila som gäller för inget annat hjälper.

Fått reda på att både Sasha o Liam e sjuka nu.
Fan om jag oxå blir de. Då dör jag fan.
Orkar inte vara sjuk.

Ne men hoppa ner i ett bad lät ju faktiskt sjukt lockande.
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0