promenad-mani

Har böjat promenera en hel del, kanske gick de lite över styr idag då jag hoppa ur sängen o gav mig ut på stört.
Hem o städade lite sen duscha och göra mig iordning lite.
Men va tvungen att dra till apoteket så gick först till syrran, snackade lite där.
Sen vidare till apoteket och konsum efter de vidare till vip.
Där fick jag för mig att hälsa på gnällspiken Thias.
Så ringde o väckte han (a) sen va de bara o komma på vart fan han sa att han bodde.
Vidare dit o myspysade lite (eller ja, jag höll honom vaken).
Sen hade han speldejt med en kompis så jag gick vidare hem till Tom där Tezz även befann sig.

Blev lite mat, kaffe och cigg. Kollade även på en film och DÅ började jag känna hur trött jag verkligen var.
Så fick bli bussen hem och ja nu sitter jag här efter att ha fått i mig en shakedryck och badat.

Får se hur länge man e vaken idag :P
Hoppas på att jag hinner betala mina räkningar innan jag somnar iaf.
Ska handla med syrran imon kl 8. Sen under eftermiddagen/kvällen blir de ngt påhitt med Thias, Tezz och Tom.
Vi snackade om bowling o en fika eller ngt. Men vi kan nog komma på ngt ännu bättre hehe.
Så de ser jag fram emot.
Så imon ska jag ge fan i o promenera, måste vila lite med.
Men lite hemmaövningar kan man la alltid göra. För de har jag inte gjort några idag :P 

Nu blir de chill o tv.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0