Ont i magen... :(

Usch har värk i magen idag. Ingen aning om vad de beror på.
De e ju så när man ska ha en efterbliven mage o bråka med till o från.
De går la över.

Sitter o lyssnar på musik nu, lite seg fortfarande då jag hade svårt att sova inatt.
Tog piller o allt men de tog bra lång tid att somna.
Men lyckades till slut.

Sov länge idag med, men idag får de nog inte bli ngt sova mitt på dagen :P
Ska försöka gå ut en sväng om en stund, gå typ till konsum o vända.
I eftermidda kommer Flisan antagligen. Hon tjata ngt om mat o PYDDING ^^
Så ska försöka städa lite idag med hade jag tänkt.. Inte för att de e stökigt utan för att hålla iordning så de inte blir kriget här hemma :P

Så lite mer chill sen får jag nog sätta igång o göra vad jag ska :)

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0