Ojoj...

Har dissat min blogg i nårra dagar, känt att jag inte har ngt o dela med mig av.
Men de har iaf hänt en del. Varit full rulle typ hela tiden.
Lisa har flyttat tillbaka till mig för nårra dagar. Men hon åker hem imon igen då hennes pojkvän kommer o hälsar på.

Färgat/förstört mitt hår helt o hållet.
Rena katastrofen! Men har bara mig själv o skylla för jag blir så idiotisk ibland.
Så nu e hälften av håret isf röd/lila/brunt och underhåret svart.
Måste låta mitt hår vila o reparera sig lite. Men idag satte de sig lite mer färg iaf än innan så ser ju iaf vetig ut nu.

Igår blev de en sväng till A6 med Flisan när hon kommit hem o vi fått i oss lite mat.
Snurra runt lite o kolla.
Köpte lite smink sen vidare till systemet :P
Shopping shopping.. ^^
När vi kom ut o skulle åka o tanka så märkte Flis att hon tappat sina sista pengar hon skulle tanka för.
KNAS liksom. Men hon fick låna de av mig sålänge.
Liksom klart man ställer upp :P
Men blir lite sjuk på mig själv då jag inte hittade ngt snyggt o köpa i klädväg.
Ville ju ha ngn fin kjol/klänning o ha på mig imon då de blir party.

Men men rota i garderoben så kanske man hittar ngt man ska testa...
Är sjukt taggad inför imon. Hoppas som fan på att de blir en kväll o minnas.
Ska knapra piller idag och imon så jag slipper ha ont o bli tjurig pga mensvärken.. Grrr kommer alltid när de minst passar.

Ska snart försöka orka gå till apoteket o hämta lite mediciner iaf.
Sen e de la bara att invänta Tezz.. Hon o jag ska snygga till naglarna lite hade vi tänkt..
Och typ städa klart här hemma.. Måste komma min balkong hur den egentligen ser ut.
För de får nog ta mig fan bli rökning där ute imon...
Sist de va fest så hade folk askat på både golv och andra ställen.
Och de luktade så inrökt dagen efter när jag kom ut där att jag höll på o spy.

Så hoppas att folk accetperar de nu och inte tar ngt för givet.
Längtar iaf. Längtar mindre till att städa dagen efter...
Nu ska jag försöka vakna.. dricka lite kaffe kanske? de har ja inte gjort ännu.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0