Mys mys mys MYYYYS!!

Efter att dampat rätt bra igår så beklagade jag mig lite för Thias.. :P
Så han sa att jag kunde komma bort och om jag ville kunde jag stanna över natten.
Så att så fick de bli.

Fixade allt till katterna o packade ner medicin o greje o gav mig iväg.
Började bli mörkt när jag gick så hade ju lite panik hehe.
Men väl framme så va de e ju lugnt. 
Grabbarna höll på o möblera om o greja.. haha vilket kaos :P

Men fint blev de när de väl va klart.
Anna o Kasper svängde förbi en sväng oxå.
Blev ju att man gullade lite med den lille godingen.
Knas vilket charmtroll han e.

Sen hände de la inte mkt mer.
Tjatade, myspysade o lite så.
Nice va de, o skönt som fan o slippa sova hemma kände jag.

Idag så vakna vi typ mellan 12-13 tiden.
Kanonväder och då blev de att flänga iväg o handla till grillningen som va planerad.
Svängde oxå förbi felgiganten och media mark.

Va rikitgt mysigt idag. Med grillning och en middagslur på de. :P
Känner hur känslorna bara växer o växer.
Nästan så man tror att de e för bra för att vara sant.
Har nog aldrig varit så lugn o avslappnad i en killes sällskap som jag e med honom.
Herregud, har ju fjärilar i magen o greje.

Mycket pussande o kramade blev de iaf. Like it alot <3

Nu ska jag slurpa i mig de sista kaffet sen ska jag lägga mig i ett bad en stund.
Ska kolla på fredagens avsnitt av bb innan dagens avsnitt är de tänkt. 

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0