Knak...knak...KNAS

Knakar i mina knän idag haha. Vetifan va ja gjort.
Men sovit gott iaf, råkade dock somna ifrån telefonen haha..
Men förvarnade att jag tagit piller då..
Sen får man ju skylla sig själv lite om man e seg på o svara så jag får chans o somna mohaha.

Sitter o funderar på om jag ska ta ett ryck o städa lite eller om jag ska skita i de.
Egentligen e de värdelöst att städa innan man ska ha fest då folk alltid har en förmåga att skita ner så in i helvete.
Men men, de e la dammsugning som e viktigaste. Och nu kan ja ju dammsuga för jag lyckades laga den :P
Fan så grym ja e.

Snacka med brossan igår o fick veta att Tezz ska komma på kaffe idag. 
Haha kärleksparet nr 1 :P
Men de blir la nice, hon hade ju glömt sitt headset här med.
Men fan jag måste nog städa innan.. så jävla segt o komma igång bara.
Men de e ju inte mkt. Lite musik o sen tända eld där bak så ska de la gå undan?
Har inte lika förbannat ont i låren idag iaf.
haha va amatörig jag känner mig som fick träningsvärk av att ha dansat ^^
Jaja, kanske tecken på att man ska börja röra på sig.
E iofs sugen på o skaffa ngn aktivitet, funderat på spinning eller ngt.
Eftersom jag ändå cyklar rätt mkt på sommaren. Men vi får se.
Mer räkningar denna fucking månaden så... Men de kanske går att lösa.. inte jag som betalar sånt ändå.

Ne nu ska jag leta efter ngn skiva som e bra sen ta tag i skiten. 
Ha de!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0