Helgen..

Så min lilla gnällspik nu ska ja blogga.. ;)

Jag jag får nog lov att hålla med Thias om att jag e fan dålig på att uppdatera bloggen..
Men ah har la haft annat för mig helt enkelt.

Men nu e snart helgen avklarad.
Fredagen bestod av fest med de bästa.
Blev att städa till de lite på dagen sen in i badet o raka benen o så.
Sen invänta Lisa, Niklas och Tezz.

Chillade till de kom för de behövs ju de med. 
Sen va de fullt pådrag här hemma.
Lisa stod för matlagning och jag för att sminka o fixa håret på flickorna.
Tess hjälp mig, gör de, Tess kan du... va överallt o ingenstanns men klara o fina blev vi bannemej.

Eftermaten så började alkoholintaget lite smått. Och grabbarna ramlade in..
Musik på, dricka dans o skratt.
Killarna flippade över till alla konstiga låtar som spelades.
Va sjukt kul o se på..

Timmarna gick sen fick jag sms från thias att dom va på väg o självklart tvingades jag iväg i mörkret för att möta 2 segbollar :P
Första biten går ju bra o gå dag som natt men längre än kiosken går ja fan inte, så satte mig där o väntade :P
Tog max 5 min sen såg jag dom borta i mörkret.
Hem igen o då vetifan va de va med folk. Fulla va dom iaf. haha...

Massa musik o snack osv.
De spelades spel o folk yrade runt..
Ah vissa typ låg o sov med.. ORKA I MIN SÄNG!

Hände la inte så mkt mer, fler misslyckades försök att få hit en taxi va de iaf.. haha..

Fick iaf sovsällskap. <3
Massa mysigt o vakna med ngn man verkligen tycker om ^^
Men varifan. Kände mig rätt utvilad när jag vaknade igår men så va de visst inte.
För när Thias åkt så åt jag lite sen la jag mig för o kolla på en film.
Men typ råkade nog somna :O

För jag vaknade i sängen runt typ 19 tiden eller ngt haha..
Sen satt man ju vaken bra länge med.. :P
Så igår hände de inte så mkt.. fick förfrågan att bowla med Tom o Tezz men de orkade ja inte. hade inga pengar ute o palla gå o fixa de :P

Idag vet jag inte vad som händer.. Får se helt enkelt.. E lite seg så funderar på gå o köpa en energidryck eller två :P

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0