Fullt ös medvetslös ^^

Idag har jag ÄNTLIGEN städat.
Känns sjukt skönt att ha fått de gjort.
Sovit bra inatt och bara vaknat 1 gång pga katterna.
Så de känns kanon.
Nu är jag förbannat hungrig. Men jag har typ inget gott hemma :p
Så får se om man kan få tummen ur och gå till konsum o köpa ngt.
Annars blir de la kiosken. Har inte kommit så långt än så vi får se hur de blir :P

Ska nog iaf göra mig lite mer kaffe.
Tar på krafterna att städa o yra runt.
När är bara de att jag ska ge fan i o stöka ner.
På fredag ska jag ha 2 små sötisar här som ska sova över till lördagen.
Kommer nog bli massa myspys.

Med tanke på läget så känns de jätteskönt att småskitarna ska sova över eftersom jag har en förmåga att numera få spendera helgerna på egen hand.
Men de e ju löst nu. Iofs så är de lördag kväll som jag gärna söker sällskap.
Men vi får se hur de blir.

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0