Flippet!

Herregud, Nu tar jag inte mer av denna skiten.
Är värd att bli sedd.
Försvinner inte hur mkt man en ignorerar mig.
Igår fick jag ett ryck, bara kände hur jag höll på o kvävas och fanns bara ett sätt att göra mig fri från de.
Säga ifrån.
Betyder inte att jag inte tycker om personen, utan att jag gör de som e bäst för mig själv.
Trött på att dölja känslan. Mått skit i över en månad för jag varit luft för dig verkar de som.

Har varit med om mkt skit i mitt 22 åriga liv.
Mkt skit pga kärlek.
Tar inte de, accepterar inte att bli behandlad hur som helst.
Kanske gjorde jag ett misstag att ens berätta vad jag känner.
Men nu är de som det är. DIN förlust.
Faktiskt e de så.
Tänker inte fälla fler tårar över dig.
Tycker man om ngn som du sa att du gjorde, så visar du de på ett jääävla knepigt sätt.
Handlar inte om att JAG har bråttom för de har jag fan inte.
Men man måste fan få veta.

Ser ingen mening o vänta på ngn som inte ens kan säga att han vill ha mig.
Liiiite får man fan bjuda till för att de ska funka.
Hade de underbart ihop, och poff en dag bara vände de.
Och när vänner till o med börjar säga att jag inte kan ha de såhär så för en gång skull lyssnade jag.
Finns intresset kvar så får du allt bevisa de för mig.
Men vem vet, kanske e för sent till slut.



Lite seg idag. Men va gör de?
Idag åker Flisan till Gbg o kommer hem imon igen. Och då blir de PARTYYY
Woohoow så taggad. Kommer bli skitkul, de e jag säker på.
Blir säkert dans o massa trevligt sällskap :)

Tills dess blir de chill :)

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0